zaterdag 18 maart 2017

In juli 2011 kwam de oorlog naar mijn dorp. Mijn familie en ik

In juli 2011 kwam de oorlog naar mijn dorp. Mijn familie en ik moesten ons dorp verlaten. Wij gingen naar Libanon. Wij dachten dat we na twee weken weer terug zouden keren, want een president die zijn eigen mensen dood heeft gemaakt, kan toch niet blijven. Wij moesten alles achter laten: onze lieve zus,onze hele familie, mijn vrienden, ons huis ons land  en mijn motor. Het was heel moeilijk om alles achter te laten. In Libanon was het niet zo veilig voor mij. Ik moest naar een ander land gaan en mijn lieve familie achter laten. Ik mis iedereen heel erg. 17 neven en nichten zijn dood en meer dan 10 neven zijn ontvoerd. Wij hebben niets meer van hen vernomen. Mijn neef en beste vriend is sinds kort dood. Zijn laatste WhatsApp bericht was: ik mis onze  goeie oude tijd.
Ik mis je heel erg mijn lieve vriend. Ik zal je nooit vergeten😔😭

Geen opmerkingen:

Een reactie posten